Prestegård

Postet av Bærum Hundekjørerklubb den 1. Jul 2019

Hytta ble bygget på dugnad i 1984/85, og er på ca 200 m2. I første etasje er det en stor stue kombinert med kjøkken , 4 soverom hvor hvert rom har 4 køyesenger og 4 hundebur. Videre er det bad med dusj, tørkerom og toalett i første etasje. Det er en stue og et stort rom i 2. etasje som kan brukes til aktiviteter og som ekstra soveplass. (ca. 25 madrasser finnes i det store rommet). Hytta er utstyrt med strøm dieselaggregat på 9 KW til lys og teknisk utstyr. Oppvarming foregår med ved (peis og ovn), samt elektriske ovner på soverommene i første etasje. I tillegg er det også satt inn vedovn. Kjøkkenet er utstyrt med gasskomfyr med 4 bluss og stekeovn. Det er innlagt vann fra egen brønn, og vannet varmes med gassvarmer. Hytta har nødvendig kjøkkenutstyr. Ute er det stor terrasse og det er 10 hundehus på området. Det er bilvei til hytta fra Kleivstua via bom. Bil til hytta benyttes kun til nyttetransport.

Priser ved utleie av Prestegård:

Klubbmedlemmer privat arr:

Helg fredag til søndag: 800,-

1 døgn hverdag: 400,-

Flere døgn, hverdag, etter avtale

Firmaer, foreninger ikke tilknyttet klubben:

Helg fredag til søndag: 3.000,-

1 døgn hverdag: 1.200,-